RODO w Marketingu

Szkolenie RODO w działaniach marketingowych firmy

Kluczem do utrzymania zgodności z wymogami RODO jest świadomość i wiedza pracowników zaangażowanych w procesy przetwarzania danych osobowych oraz tych z nich, którzy są odpowiedzialni za modelowanie i nadzorowanie poprawności tych procesów. Dlatego też szkolenie pracowników zarówno w trakcie wdrażania wymogów RODO w organizacji, ale również jest niezmiernie istotne. W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wachlarz szkoleń – od podstawowych szkoleń z zasad RODO po zaawansowane warsztaty dedykowane konkretnym rolą czy działom w organizacji. Podczas prowadzonych przez naszych specjalistów szkoleń dzielimy się z uczestnikami naszą wiedzą i obserwacjami z praktycznego stosowania wymagań w zakresie ochrony danych osobowych zgromadzonymi przez kilkanaście lat naszego doświadczenia w tej dziedzinie.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzymuje:

  • Certyfikat poświadczający udział w szkoleniu.
  • Pakiet materiałów szkoleniowych.

Plan szkolenia – RODO w Marketingu:

1. Przykłady działalności marketingowej objętej RODO (fanpage, konkursy i eventy dla klientów, newslettery).

2. Podstawowe wymogi RODO w działalności marketingowej.

3. RODO a przepisy dotyczące komunikacji e-mail i telefonicznej.

4. Prowadzenie kampanii na zakupionych bazach danych.

5. Rejestrowanie zgód marketingowych.

6. Relacje z podwykonawcami (tj. agencjami marketingowymi, dostawcami narzędzi wysyłkowych oraz agencjami badania rynku).

7. Realizacja praw klientów.

8. Czym jest profilowanie?

9. Przykłady działalności marketingowej, które mogą być profilowaniem.

10. Wymogi prawne dotyczące profilowania.

11. W celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Spis treści