Na szkoleniu omówione zostaną zasady prowadzenia działań marketingowych w sposób zgodny z przepisami o ochronie danych osobowych. Uczestnicy dowiedzą się, jakie standardy powinny być wprowadzone podczas realizacji kampanii promocyjnych, w szczególności dot. gromadzenia danych osobowych klientów i wysyłania informacji handlowych. Szkolenie łączy teorię z przykładami praktycznymi, oferując rozwiązania przydatne do wdrożenia w codziennej pracy.
Szkolenie skierowane jest do specjalistów i menedżerów działów marketingu, PR oraz komunikacji, a także właścicieli firm i osób odpowiedzialnych za komunikację z klientem. Szczególnie polecany je osobom, które przetwarzają dane osobowe w kampaniach marketingowych, świadczonych drogą elektroniczną, na stronach internetowych, za pomocą social mediów oraz reklamy online.
Jarosław Mrożek – Radca prawny, audytor RODO, stały mediator sądowy.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w warszawskich kancelariach prawnych oraz polskich i międzynarodowych spółkach.
Doradzał spółkom z branży produkcyjnej, handlowej, turystycznej i budowlanej.
Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych oraz koordynatora ochrony danych osobowych w spółkach i innych podmiotach.
Autor artykułów branżowych oraz uczestnik licznych wydarzeń poświęconych ochronie danych osobowych, procedurom ISO, cyberbezpieczeństwu, przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Cechuje się praktyczną znajomością przepisów związanych z ochroną danych osobowych, tworzenia dokumentacji zgodnej z rozporządzeniem RODO, wdrażania projektów związanych z ochroną danych osobowych, sporządzania umów powierzenia, prowadzenia warsztatów i szkoleń z zakresu RODO.
Posługuje się biegle jęz. angielskim i francuskim.
Szkolenie online
290,00 zł
Możliwość zadawania pytań
Certyfikat ukończenia szkolenia
4 godziny z praktycznymi przykładami
Dołącz do listy mailingowej i otrzymuj od nas zawsze aktualne informcje!